Monday, February 2, 2009

Hai salam perkenalan
Assalamualaikum

Saya nurhidayah binti md nor
tahun ni umur 19 tahun

SaYa ni asal melaka
Tapi duduk jasin

LaST sekolah dekat sekolah teknik jasin amik bidang
Pengajian Kejuruteraan Awam

Saya anak yang ketiga daripada emapt adik beradik
Yang sulung akak sudah bekerja sebagai Jururawat Masyarakat dekat hospitl jasin

Yang kedua abang dia pun sudah bekerja bahagian elektrik
Manakala yang ketiga saya masih belajar dekat kolej islam melaka

Yang keempat masih belajar di tingkatan satu.
kampung saya dekat dgn tmpt belajar saya iaitu dekat kuala sungai baru melaka

Makanan kegemaran saya ni kekadang macam2 tau.
minuman kegemaran pun sama jgk cam 2.

Hobi saya ni main game kat komputer.

Last sekali saya ucapkan Selamat Berjaya Kepada semua kawan2 saya didunia dan diakhirat.

No comments:

Post a Comment